wElc0mE t0 mY uGly n siMplE bLog :))

plEzz lAa jGn ckE jGe tEpy kAen oAnQ lAen kEyh,,.. tEngKiuD..

Monday, 28 March 2011

ck0la aleQ ?? HAHA !! bushan seyh !! sumbak are !!

ck0la aleQ ?
erggghhhhh !!
b0san nyahh kau tau tk ?
kenape entah ak rase macam tu..
yang ak pelik nyee kan member2 ak tkde pulak rase macam tu kan ??
kenape ak rase macam tuh eak ?
peliQ ak..

erggghhhhh !!
ck0la paye besar pulak tuh !!
kenape hah ??!
H0H0 !!!
macam tkde ck0la laen tau tk ??
ape yang ak tengah pikir skrang nie kan "AKU TK NK AMEK BA" !!
kau tau tk kenape ak tknk amek BA  ??
b0san kau tau tk !!
ustazah ?
kau mas0k kelas kan kau nagging je kan ?
bukan kau ngaj0 ak pun kan ??
hoho !!
asal ak tid0 dalam kelas,,
kau mesti nk target ak dengan "YOUR'S MARKER PEN, RIGHT ?"
hoho !!
that's y ak cakap BA is a very veryyy n veryyyyyyy boring subject y0u know ?

s0,,,,,,
ak punye pikir punye pikir,,
lastly my decisi0n is ak nk masok kelas 2B with ANA, right ?
tk sangke pulak ak JIRAN ak pun kelas tu jugak ..
HAHA !!
mesti ak berperang abis abisan dengan mangkok tuh kan ??
bukan perang pakai senapang laa ..
perang study laa mksod ak tuh !!
hoho !!

paye besar !!
wait for me tau !!
esok ak akan serangggg kau !!
huhu

wanniey,,
please STOP talking about "MASUK SEKOLAH K" !!
bosAn kau tau tk..
so,,
ak nk tengok hero ak laa..
THE P.RAMLEE FILM'S !!

BYE !!